«Έχω μόνο φυσικό κατάστημα και αυτό το διάστημα είναι κλειστό. Μηδενικές πωλήσεις. Τι να κάνω;» - 5 κινήσεις για online παρουσία με άμεσα αποτελέσματα

06-04-2020
από ΑΡΧΩΝ -

Το φυσικό σας κατάστημα είναι κλειστό λόγω του Κορωνοϊόυ; Μην απελπίζεστε! Μπορείτε να συνεχίσετε τις πωλήσεις σας online, ακόμη και αν δεν έχετε e-shop.

5 κινήσεις για online παρουσία με άμεσα αποτελέσματα

Στο σύγχρονο περιβάλλον που ζούμε, η online παρουσία κάθε εταιρίας είναι άκρως απαραίτητη. Είτε εμπορεύεται προϊόντα, είτε προσφέρει υπηρεσίες, κάθε επιχείρηση πρέπει να κάνει την Digital Transformation και να αρχίσει να δραστηριοποιείται πλέον ενεργά στο διαδίκτυο.

 
Σίγουρα ο καλύτερος και πληρέστερος τρόπος για να παρουσιάσετε την επιχείρηση σας είναι ένα site, ενώ αν έχετε προϊόντα κρίνεται απαραίτητη η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop). Μέσα από το e-shop το κοινό μπορεί να έχει μια πρώτη επαφή με τα προϊόντα σας, να τα γνωρίσει, να πάρει πληροφορίες που θέλει, να επικοινωνήσει μαζί μας και να παραγγείλει ότι χρειάζεται.

Εάν λοιπόν η επιχείρηση σας δεν έχει αποκτήσει έως σήμερα το δικό της online κατάστημα, ήρθε η ώρα να το κάνει. Σίγουρα είναι κάτι που απαιτεί χρόνο, χρήμα και πολλή δουλειά για να γίνει πραγματικότητα, είναι όμως το απαραίτητο βήμα που θα σας αποφέρει κέρδος. Οργανωθείτε!

…και μέχρι να ετοιμάσετε το e-shop σας, σας έχουμε τις κατάλληλες ενέργειες ώστε η online παρουσία σας να είναι αποδοτική.

 

1) SOCIAL MEDIA

Ξεκινήστε μελετώντας που βρίσκεται το ιδανικό κοινό για τα είδη σας και στη συνέχεια επιλέξτε ένα ή δύο social media κανάλια (πχ. Facebook, Instagram). Φροντίστε ώστε η παρουσία σας εκεί να έχει συνέπεια, συχνότητα και περιεχόμενο. Τα σωστά posts και stories είναι αυτά που θα προσελκύσουν το κοινό.

Extra tip! Μην χρησιμοποιείτε τις social σελίδες σας μόνο για να προβάλετε και να διαφημίσετε τα προϊόντα σας. Δώστε αξία στο κοινό, προσφέρετε πληροφορίες και ιδέες, ενημερώστε!

Εάν για παράδειγμα πουλάτε ενδύματα, γράψτε ένα άρθρο για τη μόδα της άνοιξης 2020 ή προτείνετε στο κοινό σας πώς να συνδυάσει ένα στυλ ρούχων με τα κατάλληλα παπούτσια.

Σημείωση: Να έχετε υπόψη σας ότι οι αλγόριθμοι στο Facebook (και γενικότερα στα social media) αλλάζουν αρκετά συχνά και είναι απαραίτητη η παρακολούθηση των αλλαγών ώστε οι αναρτήσεις σας να είναι βασισμένες στα νέα κάθε φορά δεδομένα. Είναι κάτι που απαιτεί αρκετές τεχνικές γνώσεις, οπότε αν θέλετε να δείτε θετικά αποτελέσματα, αφήστε αυτό το κομμάτι στους ειδικούς. Καλό είναι να καταπιάνεστε με πολλά, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε όλοι να είμαστε ειδικοί σε όλα.

 

2) ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ SOCIAL MEDIA

Το γεγονός ότι δεν έχετε e-shop δεν πρέπει να σταθεί εμπόδιο στις πωλήσεις. Τι μπορείτε να κάνετε;

Αρχικά ενημερώστε το κοινό σας ότι εκτελούνται κανονικά οι παραγγελίες και ότι μπορούν να παραγγείλουν ότι χρειάζονται στέλνοντας απλά ένα μήνυμα στη σελίδα σας.

Αναφέρετε τον τρόπο αποστολής (courier), τον τρόπο πληρωμής (πχ.αντικαταβολή/pay pal), τον χρόνο παράδοσης και όποια άλλη πληροφορία θεωρείτε απαραίτητη, ώστε να διευκολύνετε τον πελάτη και να είναι όλα πιο ξεκάθαρα για αυτόν.

Παράλληλα, το Facebook σας δίνει την δυνατότητα να φτιάξετε το δικό σας κατάστημα μέσα στην Facebook page της επιχείρησης σας. Μπορείτε να βάλετε την φωτογραφία του προϊόντος, περιγραφή και φυσικά την τιμή του. Εκμεταλλευτείτε την!

 

 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο site του Amazing Digital Marketing Services