Φόρτωση ...

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

TOP ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Νέα

Προσθέθηκε στις: 29-11-2017 Ανακαίνιση Καταστήματος. Πότε πρέπει να γίνει και ποια είναι τα σωστά βήματα!

Η ανακαίνιση είναι μια απαραίτητη διαδικασία που θα τονώσει την εικόνα του καταστήματος, θα δείξει μια ανανέωση και θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των πελατών.

 

Πότε όμως πρέπει να προχωρήσουμε σε μια ανακαίνιση;

Πέρα από κατά τόπους ανανεώσεις που και οι ίδιοι μπορούμε να κάνουμε στο κατάστημά μας ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σε γενικές γραμμές η ανάγκη για ολική ανακαίνιση αρχίζει να γίνεται αισθητή γύρω στα 4- 6 χρόνια. Σημαντικό ρόλο στην απόφαση της ανακαίνισης παίζει το είδος του καταστήματος και, συγκεκριμένα, κατά πόσο πρέπει να συμβαδίζει με τις τάσεις που επικρατούν.

Τα στοιχεία που κρούουν των κώδωνα για ανακαίνιση είναι:

  • Η αναπόφευκτη φθορά του καταστήματος λόγω του χρόνου καθώς και των επιμέρους στοιχείων που συμβάλλουν στην εικόνα του. Το να έχουμε παλιές και ταλαιπωρημένες κούκλες στη βιτρίνα μας ή μισο-διαλυμένα σταντ κρέμασης μέσα στον χώρο δεν είναι ότι καλύτερο!
  • Η έλευση ανταγωνισμού και η δημιουργία νέων καταστημάτων πιο μοντέρνων και πιο λειτουργικών σε σύγκριση με το δικό μας, που αλλάζει τα μέχρι στιγμής δεδομένα στην τοπική αγορά.
  •  Η αλλαγή στις τάσεις της μόδας που στη συνείδηση του καταναλωτή μπορούν να «ξεγράψουν» ένα κατάστημα ως παρωχημένο. Είναι γνωστό άλλωστε ότι ο πελάτης έλκεται από ένα καλοσχεδιασμένο και όμορφα διακοσμημένο χώρο. Το καταναλωτικό κοινό δεν προβαίνει πλέον σε αγορές έχοντας ως αποκλειστικό κίνητρο την τιμή αλλά συνυπολογίζει μία σειρά άλλων παραγόντων, με κυριότερο την γενικότερη εικόνα που εκπέμπει ένα κατάστημα.

 

 

Τα βήματα για μια επιτυχημένη ανακαίνιση

1. Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξουμε το στυλ και το ύφος που θέλουμε να δώσουμε στο κατάστημα μας (πχ. Minimal, Vintage, Industrial κ.ά). Πρωταρχικά κριτήρια για την επιλογή του στυλ είναι α) τα προϊόντα που διαθέτουμε, β) το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε και γ) η περιοχή στην οποία βρισκόμαστε.  Σίγουρα το στυλ που θα επιλέξουμε θα πρέπει να αντανακλά την προηγούμενη εικόνα του καταστήματος ώστε οι πελάτες να καταλάβουν ότι πρόκειται για το ίδιο κατάστημα, το οποίο όμως ανανεώθηκε και εκσυγχρονίστηκε αλλά δεν έχασε την ταυτότητα του, την καλή εξυπηρέτηση που προσέφερε μέχρι σήμερα και τα ποιοτικά του προϊόντα που αρκετοί από αυτούς ήδη γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

2. Για μια επιτυχημένη ανακαίνιση είναι απαραίτητη η επιλογή του σωστού συνεργάτη. Πρέπει να επιλέξουμε έναν συνεργάτη που να πληροί τα παρακάτω στοιχεία:

- Να έχει εμπειρία στον εξοπλισμό καταστημάτων ώστε να μπορεί να μας προτείνει τις καλύτερες λύσεις σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες μας και με το είδος των προϊόντων μας. Ας μην ξεχνάμε ότι βασικό στοιχείο κατά την ανακαίνιση ενός καταστήματος είναι η επιλογή συστημάτων εξοπλισμού λειτουργικών και σύμφωνων με τη γενικότερη αισθητική που πρόκειται να υιοθετηθεί.

- Να διαθέτει πληθώρα συστημάτων και άλλων προϊόντων απαραίτητων για το νέο χώρο που θα δημιουργήσουμε. Δεν είναι εύκολο αλλά ούτε οικονομικά και χρονικά συμφέρον να προμηθευόμαστε για παράδειγμα από αλλού τα συστήματα ραφιών, από αλλού τις κούκλες βιτρίνας και από αλλού τα σταντ κρέμασης. Και φυσικά κάτι τέτοιο θα μπορούσε να δημιουργήσει «παραφωνίες» στο τελικό αποτέλεσμα.

- Τα εμπορεύματα που μας ενδιαφέρουν να είναι ετοιμοπαράδοτα διαφορετικά θα χρειαστεί να περιμένουμε καιρό. Δυστυχώς έχουν περάσει οι καλές εποχές που όλες οι εταιρίες είχαν stock και πλέον ελάχιστες είναι αυτές που έχουν απόθεμα σε κάθε είδος.

 

Τι πρέπει να κάνουμε εμείς;

  • Να ξεκινήσουμε την έρευνα αγοράς έγκαιρα. Ιδανικά 2 μήνες πιο πριν ώστε να έχουμε τον χρόνο να αποφασίσουμε τι μας αρέσει. 
  • Να γνωρίζουμε ότι για την ανακαίνιση θα υπάρξει μια «νεκρή» περίοδος όπου το κατάστημα μας θα είναι κλειστό. Για τον λόγο αυτό πρέπει να επιλέξουμε πότε είναι η καλύτερη περίοδος για ανακαίνιση (πχ. πριν από την έναρξη της χειμερινής ή θερινής σεζόν).

 

Κόστος ανακαίνισης

Το πόσο θα κοστίσει μια ανακαίνιση εξαρτάται από τα υλικά που θα επιλέξουμε.

 Το σημαντικό λάθος που κάνουμε πολλοί είναι πως πιστεύουμε ότι αν απευθυνθούμε σε έναν «μάστορα» θα έχουμε το μικρότερο δυνατό κόστος. Αυτή η αντίληψη είναι λάθος γιατί:

 α) τα υλικά κοστίζουν το ίδιο οπότε θα πληρώσουμε τα υλικά και ξεχωριστά τον μάστορα, μια ή άλλη δηλαδή!

 β) ο μάστορας δεν έχει γνώσεις σχεδιασμού ή διακόσμησης οπότε θα κάνει αυτό που του λέμε με κίνδυνο να μην είναι λειτουργικό το αποτέλεσμα

 γ) ένας ειδικός έχει τις γνώσεις και την εμπειρία και θα μας δώσει τις πιο σωστές και λειτουργικές λύσεις. Έτσι δεν θα σπαταλήσουμε άσκοπα χρήματα και χρόνο.

 

Έκαστος στο είδος του

Στην εταιρία Άρχων θα βρείτε πληθώρα λύσεων για κάθε γούστο και κάθε στυλ καταστήματος. Μπορείτε να επισκεφτείτε το site της εταιρίας www.arhon.gr όπου θα βρείτε δεκάδες προϊόντα απαραίτητα για το κατάστημα σας, από λειτουργικά- ευέλικτα συστήματα ραφιών και κούκλες βιτρίνας μέχρι σταντ ρούχων, κρεμάστρες και λοιπά αξεσουάρ διακόσμησης.

Με εμπειρία 45 ετών στον χώρο του εξοπλισμού καταστημάτων, η εταιρία Άρχων και το προσωπικό της είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν σε ότι χρειαστείτε και να σας προτείνουν τις καλύτερες λύσεις για το κατάστημα σας. Ακόμη, μπορούν να σχεδιάσουν δωρεάν τον νέο σας χώρο, χωρίς καμία δέσμευση ή επιβάρυνση.

 

Γράφει η Αθανασίου Χριστίνα
Interior designer - Specialized in Visual Merchandising



Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου ή μέρους αυτού αν δεν υπάρχει αναφορά της πηγής και εμφανής ενεργός σύνδεσμος προς την ακριβή σελίδα του άρθρου.