Privacy and GPDR Cookie Consent

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Πληροφορίες Αγορών

Η έκπτωση που βλέπετε στα προϊόντα μας (10%) ισχύει μόνο για επαγγελματίες (καταστήματα) και για εξόφληση τοις μετρητοίς. Σε περίπτωση που είστε ιδιώτης δεν ισχύει η παραπάνω έκπτωση.

Η πολιτική των τιμών των προϊόντων της εταιρείας μας είναι ίδια σε όλα μας τα κανάλια διανομής της: ηλεκτρονικό κατάστημα και φυσικό κατάστημα.

 

Τρόποι Αποστολής

Το arhon.gr σας αποστέλλει τις παραγγελίες σας με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  • Με Πρακτορεία Μεταφορών - Μεταφορική εταιρία

Για παραγγελίες εκτός Αττικής 

Ως ο πιο συμφέρον τρόπος αποστολής προτείνεται ο γνωστός σε όλους μας με τα φορτηγά των εταιριών μεταφοράς (στον Κηφισό), τα οποία παραδίδουν συνήθως τα εμπορεύματα στους πελάτες την επόμενη εργάσιμη ημέρα (εξαιρούνται παραμεθόριες περιοχές κλπ.). 

Αποτελεί ιδανική επιλογή για βαριά και ογκώδη αντικείμενα, μια και το κόστος αποστολής είναι πολύ χαμηλό σε σύγκριση με τον courier. 

Η εταιρία μας αναλαμβάνει τη μεταφορά των εμπορευμάτων από την έδρα μας μέχρι και την έδρα μιας μεταφορικής στην Αθήνα εντελώς δωρεάν. Εσείς πληρώνετε το πρακτορείο μεταφορών για τη μεταφορά από την έδρα του μέχρι το χώρο σας.

Σε περίπτωση που θέλετε η αποστολή των προϊόντων να γίνει με συγκεκριμένη μεταφορική εταιρία θα πρέπει να την ενημερώσετε ώστε να παραλάβει απο την έδρα μας. Διαφορετικά εμεις μπορούμε να παραδώσουμε σε κάποια μεταφορική εταιρία, στην οποία έχει πρόσβαση ο οδηγός μας,  που φυσικά έρχεται στην περιοχή σας. Δυστυχώς λόγω μεγάλης κίνησης στα πρακτορεία δεν υπάρχει πάντα πρόσβαση σε όλες τις μεταφορικές.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη μεταφορική ώστε να σας ενημερώσει για το ακριβές κόστος αποστολής.

Όλα τα προϊόντα ταξιδεύουν για λογαριασμό και υπό την ευθύνη του αγοραστή.

 

  • Με Μεταφορικά Μέσα της Εταιρίας μας

 Αφορά αποκλειστικά παραδόσεις σε καταστήματα εντός Αθηνών (επί πεζοδρομίου), για παραγγελίες άνω των 100€

Η παραγγελία σας μπορεί να παραδοθεί στην έδρα σας με δικά μας μεταφορικά μέσα. 

Τα δρομολόγια κανονίζονται συγκεκριμένες ημέρες ανά περιοχή. Ως χρόνο παράδοσης θα υπολογίζετε 2-5 εργάσιμες ημέρες, εφόσον βρίσκεστε εντός του δικτύου διανομής της εταιρίας μας. 

Το ελάχιστο κόστος αποστολής ανέρχεται στα 11€ (συμπεριλαλβανομένου ΦΠΑ) και υπολογίζεται ανάλογα με τον προορισμό. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ενημερωθείτε για το ακριβές κόστος.

Για παραγγελίες κάτω των 100€ παραδίδουμε μόνο κατόπιν συννενόησης, τόσο για το κόστος αποστολής, όσο και για τον χρόνο παράδοσης.

Για παραγγελίες άνω των 300€ παραδίδουμε τα εμπορεύματα στο κατάστημα σας εντελώς δωρεάν, χωρίς καμία χρέωση. 

 

  • Παραλαβή από την έδρα μας

Διαθέτουμε φυσικό κατάστημα οπότε μπορείτε να επισκεφτείτε το showroom μας (Πρωτοπαπαδάκη 49, Γαλάτσι) και να παραλάβετε τα εμπορεύματα που έχετε παραγγείλει. Έτσι σας δίνεται η ευκαιρία να δείτε από κοντά όλη μας τη συλλογή και να μας γνωρίσετε!

(Δεν υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας)

 

  • Με Εταιρία Ταχυμεταφοράς- Courier

Όπως είναι γνωστό τα περισσότερα είδη μας είναι μεγάλα σε όγκο και έχουν αρκετό βάρος. Έτσι δεν είναι συμφέρουσα για τον πελάτη η αποστολή τους με εταιρίες Courier. Παρόλα αυτά καταφέραμε να πάρουμε από μία γνωστή εταιρία Courier τη καλύτερη έκπτωση προς όφελος του πελάτη.

Έτσι, για εμπορεύματα με ογκομετρικό βάρος έως 2kgs η χρέωση είναι στα 8,50€ με αντικαταβολή (+1,50€ για κάθε επιπλέον κιλό).

Για δέματα μεγαλύτερου ογκομετρικού βάρους σας συνιστούμε να επικοινωνείτε πρώτα μαζί μας ή με την courier της επιλογής σας για να ενημερώνεστε για το κόστος της μεταφοράς.

Πως θα υπολογίσω το ογκομετρικό βάρος; 

Το ογκομετρικό βάρος υπολογίζετε εάν πολλαπλασιάσουμε Μήκος x Ύψος x Πλάτος και τα διαιρέσουμε με το 5000. Αν υποθέσουμε για παράδειγμα ότι έχετε παραγγείλει μια κούκλα, οι διαστάσεις του κιβωτίου είναι 120x40x40cm. Το ογκομετρικό βάρος λοιπόν είναι 38,50 kgs. 

Για αποστολή εμπορευμάτων στην Κύπρο ενημερωθείτε για το κόστος μεταφοράς από την εταιρία courier με την οποία συνεργάζεστε.

 

  • Αποστολή ασυνόδευτου δέματος με Ραδιοταξί

Σε περίπτωση που βρίσκεστε εντός Αττικής και θέλετε να παραλάβετε άμεσα (ακόμη και την ίδια ημέρα) την παραγγελία σας, μπορείτε να στείλετε κάποια εταιρία ραδιοταξί να πληρώσει και να παραλάβει ασυνόδευτο δέμα. Συνεργαζόμαστε με αρκετές εταιρίες ραδιοταξί και μπορούμε να σας προτείνουμε τις πιο συμφέρουσες λύσεις. Δείτε πόσο θα κοστίσει η μεταφορά με ραδιοταξί (γράψτε ως διεύθυνση αποστολής το Γαλάτσι και ως τελικό προορισμό την διεύθυνση του καταστήματος σας)

 

 Για αποστολή στο εξωτερικό, η αποστολή με courier έχει υψηλό κόστος, οπότε ως πιο συμφέρουσα επιλογή προτείνεται κάποια μεταφορική εταιρία. Στην περίπτωση αυτή, καταθέτετε σε εμάς την αξία των εμπορευμάτων και πληρώνετε στην μεταφορική τα έξοδα αποστολής που θα έχετε συμφωνήσει μαζί τους. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μόλις λάβουμε την παραγγελία σας ώστε να σας ενημερώσουμε αναλυτικά για τους τρόπους αποστολής και τα έξοδα αποστολής.

 

Τρόποι Πληρωμής

 Η έκπτωση που βλέπετε στα προϊόντα μας (10%) ισχύει μόνο για επαγγελματίες (καταστήματα) και για εξόφληση τοις μετρητοίς.

Σε περίπτωση που είσαστε ιδιώτης δεν ισχύει η παραπάνω έκπτωση.

 

  • Κατάθεση Σε Τράπεζα

Μπορείτε να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας σε έναν απο τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς μας.

Τραπεζικοί Λογαριασμοί :

Εθνική Τράπεζα: 130/440216-27  IBAN:GR070 110 1300 0000 1304 4021 627 (Άρχων Αικ. & ΣΙΑ ΟΕ)

Eurobank: 0026 0253 48 0200 549776  ΙΒΑΝ:GR94 0260 2530 0004 8020 0549 776 (Άρχων Αικ. & ΣΙΑ ΟΕ)

Alpha Bank: 141 00 23 2000 3421  IBAN:GR38 0140 1410 1410 0232 0003 421 (Άρχων Αικ. & ΣΙΑ ΟΕ)

Τράπεζα Πειραιώς: 60 3414 273 8272  IBAN:GR87 0171 0340 0060 3414 2738 272 (Άρχων Αικ. & ΣΙΑ ΟΕ)

Στο αιτιολογικό της κατάθεσης θα πρέπει να αναγράφετε την επίσημη επωνυμία της εταιρίας σας.

Τα τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Ως ποσό τραπεζικής κατάθεσης θεωρείται πάντα το ακριβές ποσό που τραπεζικά φτάνει στην εταιρία μας και όχι αυτό το οποίο αναγράφεται στην τραπεζική εντολή.

Μετά την κατάθεση των χρημάτων παρακαλούμε να μας στείλετε το αντίγραφο της πληρωμής με email στο info@arhon.gr για να αποσταλεί η παραγγελία σας.

  

  • Εντολή Αγοράς Με Courier

Δίνετε εντολή αγοράς στην εταιρία Courier της προτίμησης σας και πληρώνετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας μαζί με τα έξοδα μεταφοράς στην Courier κατά την παραλαβή. (Λόγω μεγάλου όγκου των προϊόντων μας, καλό θα είναι να επικοινωνείτε με την courier ώστε να γνωρίζετε εκ των προτέρων τη χρέωση)

  

  • Πληρωμή στο κατάστημα μας

Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας on-line ή τηλεφωνικά και να την παραλάβετε από το κατάστημα μας, όπου γίνεται και η εξόφληση του τιμολογίου. 

 

  • Πληρωμή στο κατάστημα σας

 Ισχύει μόνο για παραγγελίες εντός Αττικής 

Η παραγγελία σας μπορεί να παραδοθεί στο κατάστημα σας με μεταφορικά μέσα της εταιρίας μας. Η εξόφληση του τιμολογίου γίνεται στον οδηγό. 

Παραγγελίες άνω των 300 ευρώ παραδίδονται χωρίς καμιά επιπλέον χρέωση.

  

  • Αγορές με πιστωτική κάρτα

Το arhon.gr σας δίνει την δυνατότητα να κάνετε τις αγορές σας μέσω πιστωτικής κάρτας.  Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες VISA ή MASTERCARD. Στην περίπτωση εξόφλησης της παραγγελίας σας με πιστωτική κάρτα, δεν ισχύει η έκπτωση που βλέπετε στο site μας ανά προϊόν.

Ανάλογα με το ποσό της παραγγελίας σας, η εξόφληση της μπορεί να γίνει σε 0, 2, 4 ή 6 άτοκες δόσεις. 

Πιο αναλυτικά:

Για παραγγελίες έως 399€: 0 δόσεις

Για παραγγελίες από 400 έως 1000€: 0 ή 2 δόσεις

Για παραγγελίες από 1001 έως 3000€: 0 ή 2 ή 4 δόσεις

Για παραγγελίες από 3001 και επάνω: 0 ή 2 ή 4 ή 6 δόσεις

Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign μέσω της Τράπεζας EuroBank) τα οποία εγγυώνται ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.  

Η εταιρεία μας δεν διατηρεί και δεν αποθηκεύει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Η εταιρεία δεν αποθηκεύει ή καταχωρεί στο σύστημά της αριθμούς πιστωτικών καρτών, CCV2, καθώς και ημερομηνίες λήξεως πιστωτικών καρτών. Θα πρέπει λοιπόν για κάθε νέα παραγγελία σας να επανεισάγετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.

 

Περιπτώσεις μη ολοκλήρωσης παραγγελίας

Θα θέλαμε να απολογηθούμε για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε μια παραγγελία και οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής :

1. Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο/εξαντλήθηκε: Ανάμεσα στα 2.500 περίπου προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση κάποιο να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online με το φυσικό μας κατάστημα) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Αυτό μπορεί να συμβεί και αν προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και η διαθεσιμότητα δεν είναι δυνατή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες. Ωστόσο σε περίπτωση που τύχει μια από τις παραπάνω σπάνιες περιπτώσεις, ζητάμε τη κατανόηση σας και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις και να σας εξυπηρετήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο.

2. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας ή δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του πελάτη τότε η παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως.

3. Τέλος,  σε περιόδους εκπτώσεων, ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, δύναται να επηρεαστεί ο χρόνος παράδοσης της παραγγελιάς σας.

 

Επιστροφές-Αλλαγές

Επιστοφές ή αλλαγές γίνονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας και εφόσον μας έχετε ενημερώσει νωρίτερα τηλεφωνικώς. Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 15 εργασίμων ημερών τότε η εταιρία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής.

Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, αχρησιμοποίητο και να μην έχει ανοιχτεί. Ακόμη να συνοδεύεται από δικό σας Δελτίο Αποστολής-Επιστροφής. Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους (πχ. έχει ανοιχτεί η συσκευασία του, έχει χρησιμοποιηθεί κτλ) θα επιστρέφεται στον αποστολέα.

Η επιστροφή μπορεί να γίνει με όποιον τρόπο επιλέξετε εσείς (πχ. μεταφορική εταιρία ή κάποια εταιρία courier) και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.

Στα προϊόντα που είναι σε προσφορά (προϊόντα με την ένδειξη "special price", "special offer", "package deals", "sale", "οικονομική σειρά" κτλ.) δεν γίνεται δεκτή η αλλαγή ή η επιστροφή τους.